cursuri și Workshop-uri
Vreau să îți ofer din vasta experiență acumulată pe parcursul ultimilor 14 ani,
în domenii ca Dezvoltarea Personală, Management, Marketing, Vânzări, Comunicare, Leadership, Public Speaking, Psihologie,
dar și în zone particulare ca Front Desk, Customer Service, Call Center, Pacient Care și multe altele.
Curs de Vânzări
Tehnici avansate de vânzări
La acest curs vei învăța despre:
- Ce sunt vânzările? Care este scopul lor cu adevărat?
- Cum aduni informații despre client și cum pregătești un script de vânzări.
- Tipurile de clienți și calibrarea pe tipologia fiecăruia.
- Întâmpinarea clientului sau deschiderea apelului telefonic și crearea primei impresii.
- Identificarea nevoilor clientului prin tehnica întrebărilor.
- Cum prezinți produsele/serviciile cât mai bine și cum prezinți prețul.
- Tehnici de vânzări - exemple, jocuri de rol
- Cum tratăm și depășim obiecțiile.
Acest curs este pentru:
- Echipele de vânzări ce vor să-și îmbunătățească rezultatele.
- Persoanele din companie ce sunt în contact direct cu clienții și pot interveni în procesul de vanzare.
- Oricine interesat de vânzări, având în vedere că în mod constant noi vindem ceva - imaginea, timpul sau resurrsele noastre.
Management Skills
Cum manageriezi afacerea pentru a fi profitabil
La acest curs vei învăța despre:
- Valorile și importanța unei Culturi Organizaționale.
- Cum motivezi membrii echipei tale?
- Rolul Managerului ca si Coach.
- Importanța comunicarii nonverbale și cum poți impui respect fără să spui nimic.
- Cum să stapânești empatia?
- Comunicarea eficientă pentru a fi înțeles și a transmite coerent informațiile către echipa ta.
- Importanța validării în realizarea obictivelor.
- Cum să primești și să oferi un feedback corect.
- Cum să rezolvi orice problemă ce apare în echipa ta și în relația cu cei din exteriorul companiei – clienți, furnizori etc.
- Crearea unui standard de lucru prin exemplul personal.
- Disciplină, dreptate și controlul de sine.
- Cum să îți creezi o echipă – structura și alegerea persoanelor potrivite.
- Rolurile și responsabilitățile într-o echipă.
- Importanța unui program eficient de lucru în echipă și cum se realizează el.
- Cum să conduci cu succes o echipă.
- Ce aptitudini trebuie să ai ca să poti coordona echipa.
- Descoperă ce stil de a lua decizii ai și cum influențează el echipa și rezultatele.
- Cum să ajungi la consens în echipă prin tehnici de negociere.
*Cursul este unul practic, în persoană. Durată - 8-12 ore (pe parcursul a 1-2 zile)
Acest curs este pentru:
- Manageri noi sau manageri recent promovați care doresc să învețe abilitățile de bază de gestionare a oamenilor, de conducere a echipelor și de îmbunătățire a proceselor de lucru.
- Orice manager care dorește să-și îmbunătățească abilitățile de management al personalului.
- Angajații tehnici sau de altă natură care caută viitoare poziții de conducere.
Curs - Video Marketing
Cum faci cele mai bune campanii video cu Reels, Shorts și TikTok
La acest curs vei învăța despre:
- Reels, Shorts și TikTok și de ce sunt o unealtă de marketing foarte bună?
- Cum faci un video pentru social media relevant și cu impact?
- Cum creezi o campanie de Reels și Shorts?
- De ce TikTok și cum poate ajuta el în a-ți aduce mai mulți clienți?
- Campanii video pe TiKTok.
- Ce date să colectezi din campaniile video și cum să le folosești pentru a îmbunătăți conversiile?
*Cursul este unul practic, în persoană. Durată - 4-6 ore (pe parcursul a unei zile)
Acest curs este pentru:
- Cei care au propria afacere și vor să își promoveze mai eficient produsele sau serviciile.
- Cei din Departamentul de Marketing al unei companii, ce vor să diversifice mixul de marketing, folosind o nouă unealtă.
- Freelanceri care lucrează cu companii și vor să le ofere încă o variantă de promovare a produselor sau serviciilor acestora.
- Cei ce acum intră în zona de Marketing digital.
CURS - Public Speaking
Învață să faci o prezentare memorabilă
La acest curs vei învăța despre:
- Cum să creezi o prezentare în mod profesionist.
- Ce materiale ai nevoie pentru prezentarea ta și cum să le folosești cât mai eficient.
- Felul în care interacționezi cu publicul.
- Tipologii de oameni din public și cum să răspunzi provocărilor venite de la aceștia.
- Cum să transmiți mesajul cât mai clar și concis și cum sa te încadrezi în timpul disponibil.
- Cum îți gestionezi emoțiile și le folosești în favoarea ta.
- Diferitele tipuri de discurs și cum le livrezi.
- Cum să captezi atenției publicului și cum să o recuperezi dacă ai pierdut-o.
- Comunicarea nonverbală și tehnici de dicție.
*Cursul este unul practic, în persoană. Durată - 8-12 ore (pe parcursul a 1-2 zile)
Acest curs este pentru:
- Cei ce vor o carieră profesională de succes, în care vor fi nevoiți să vorbească în fața oamenilor, a echipelor sau să facă prezentări de business memorabile.
- Cei ce vor să se dezvolte personal și înțeleg că a putea comunica eficient cu ceilalți este foarte important.
CURS - Customer Care
Cum să-ți transformi clienții în fani
La acest curs vei învăța despre:
- Cele mai importante elemente pentru un Customer Care eficient.
- Cum să faci o primă impresie foarte bună?
- Ce vor de fapt clienții și cum poți afla acest lucru?
- Comunicarea cu clienții. Tehnici de abordare în întalnirea direct, prin telefon, mesaje sau email
- Comunicarea nonverbală. Ce poți "citi" la clienți sau ce vei transmite, fără cuvinte.
- Ascultarea activă.
- Empatie și asertivitate.
- Cum răspunzi nemulțumirilor clienților.
- Cum transformi clienții în fani.
*Cursul este unul practic, în persoană. Durată - 4-6 ore (pe parcursul a unei zile)
Acest curs este pentru:
- Toți cei care intră în contact cu clienții – front desk, vânzări, medici, asistente, tehnic
- Departamentul de relații clienți - call center, suport online etc.
- Reprezentanți relații clienți - sistem bancar, administrație publică, turism etc.
Front Desk Officer
Curs pentru personalul din recepție
La acest curs vei învăța despre:
- Organizarea eficientă a unei recepții.
- Scripturile pentru o comunicare mai bună cu clienții.
- Protocoalele de lucru într-o recepție.
- Cum rezolvi situațiile conflictuale?
- Cum programezi mai eficient clienții și organizezi un program optimizat?
- Cum fidelizezi clienții?
- Care este rolul unui Front Desk Officer în procesul de vânzare?
*Cursul este unul practic, în persoană. Durată - 8-12 ore (pe parcursul a 1-2 zile)
Acest curs este pentru:
- Personalul din Front Desk deja angajat, pentru îmbunătățirea perfomanțelor.
- Persoanele ce urmează să fie angajate pe posturile din recepție.
- Persoanele care sunt implicate în companii unde nu există Recepție, dar există interacțiune cu clienții (medici, asistente, turism, sistem bancar etc.)
Comunicarea în echipă
Cum creezi cele mai bune relații în echipa ta pentru a fi mai eficienți și a vă atinge obiectivele
La acest curs vei învăța despre:
- Care sunt tipuile de comunicare și cum le putem folosi cât mai eficient?
- Cum creezi o prima impresie bună?
- Importanța creării unui raport în comunicare.
- Elemente de comunicare eficientă – ce spui și cum o spui?
- Empatie și asertivitate.
- Ascultarea activă și importanța ei în comunicare.
- Cum să dai și să primești un feedback corect.
- Rezovarea conflictelor.
*Cursul este unul practic, în persoană. Durată - 4-6 ore (pe parcursul a unei zile)
Acest curs este pentru:
- Persoanele ce lucrează în echipe.
- Manageri sau persoane din conducere ce lucrează direct cu echipele.
- Toți cei care interacționează cu alte persoane pentru a lucra împreună.
CURS - Leadership
Cum să fii un lider în viața ta personală și în cea profesională
La acest curs vei învăța despre cum:
- Să fii un om integru și asumat.
- Să știi să comunici foarte eficient cu oricine, folosind tehnici de Public Speaking.
- Să ai o viziune despre viitor și să înveți cum să îi faci și pe alții să o urmeze.
- Să devii un conducator proactiv.
- Să fii rezilient și să știi să faci față provocărilor ce vor apărea.
- Să dezvolți o inteligență emoțională sănătoasă pentru a putea empatiza cu cei din jurul tău.
- Să înțelegi că adevărata putere este într-o echipă și să înveți să delegi.
- Să fii respectat și apreciat pentru a putea influența în bine pe cei din jur prin puterea exemplului.
- Să fii onest pentru a atrage respectul celor din jur.
- Să ai încredere în tine și în cei din echipa ta.
- Să ai mereu o energie pozitivă și să știi cum să îți schimbi starea atunci când ai nevoie.
- Să îi motivezi pe cei din jur prin atitudinea ta bazată pe rezolvarea problemelor.
*Cursul este unul practic, în persoană. Durată - 8-12 ore (pe parcursul a 2 zile)
Acest curs este pentru:
- Manageri la început de carieră.
- Oricine conduce cel puțin două persoane.
- Fondatorii sau liderii companiei.
- Cei care vizează roluri de conducere în viitor.
- Persoane interesate de evoluția personală și îmbunătățirea reațiilor cu ceilalți.
Curs - Obiective atinse
Cum îți setezi un obiectiv, ce faci să îl atingi și ce faci când te blochezi
La acest curs vei învăța despre:
- Ce este un obiectiv?
- Importanța de a avea un obiectiv foarte clar și bine definit.
- Cum setezi un obiectiv?
- Pași concreți pentru a atinge obiectivele?
- Obiective în echipă.
- Cum depașești obstacolele ce apar în realizarea obiectivelor?
*Cursul este unul practic, în persoană. Durată - 4-6 ore (pe parcursul a unei zile)
Acest curs este pentru:
- Oricine dorește să facă performanță la nivel profesional sau personal.
- Persoanele ce lucrează în echipe.
- Manageri sau persoane din conducere.
- Cei care vizează roluri de conducere în viitor.
CURS - Time Management
Cum să îți faci timp pentru tot ce ei de făcut
La acest curs vei învăța despre:
- Ce este timpul? Poate fi controlat?
- Cum setezi un obiectiv luând în calcul timpul și activitățile necesare pentru realizarea sa?
- Cum faci corect o listă cu ce ai de făcut?
- Cum prioritizezi activitățile?
- Tehnici de time management.
- Procrasitinarea și amânarea – Cum le depășim?
- Organizarea unui calendar.
*Cursul este unul practic, în persoană. Durată - 4-6 ore (pe parcursul a unei zile)
Acest curs este pentru:
- Oricine dorește să facă performanță la nivel profesional sau personal.
- Persoanele ce lucrează în echipe.
- Manageri sau persoane din conducere.
- Cei care vizează roluri de conducere în viitor.
CURS - Master your life
Dezvoltare personală pentru Antreprenori
La acest curs vei învăța despre:
- De ce e nevoie de dezvoltare personală și cum te ajută să ai succes în viața personală și în afacere?
- Cele 3 mari zone din viață unde poți lucra cu tine.
- Problemele ca și oportunități de creștere.
- Credințele limitative și cum le depășim.
- Cum poți elimina așteptările și începi să ai încredere în tine și în ceilalți?
- Cum să fii proactiv și nu reactiv?
- Cum îți depășești fricile?
- Inteligența emoțională și cum poți folosi emoțiile în favoarea ta.
- Cum să iei cele mai bune decizii din viața ta?
- Disciplina personală și rutinele sănătoase.
*Cursul este unul practic, în persoană. Durată - 8-12 ore (pe parcursul a 2 zile)
Acest curs este pentru:
- Oricine este gata să își schimbe viața pentru a avea succes.
- Cine vrea să lase în urmă toate acele lucruri care acum îi țin pe loc sau îi blochează.
- Cei ce știu că pot mai mult, merită mai mult și sunt gata să meargă la următorul lor nivel personal și profesional.
Alte cursuri specifice Clinicilor Stomatologice
CURS - Call Center
Organizarea unui Call Center și tehnici de vânzare prin telefon

CURS - Protocoale de Lucru
Cum creezi Protocoale de lucru eficiente

CURS - Pacient Care
Cum devii un Pacient Care de succes

despre alex
"Lucrez de aproape 14 ani cu oamenii, iar pe parcursul acestei perioade, am descoperit că cel mai mare secret ca să îți atingi obiectivele, să ai o afacere profitabilă sau să ai viața pe care ți-o dorești, este să fii brutal de onest cu tine și să recunoști unde te afli cu adevărat în fiecare zonă din viața ta (profesional, în relații și în relația cu tine însuți). După ce accepți unde ești, abia atunci poți decide unde vrei să ajungi, ca apoi să îți faci un plan de acțiune și, ingredientul minune ca să ai succes, să ACȚIONEZI PRACTIC ȘI SĂ FACI CE ȘTII CĂ AI DE FĂCUT.
După mii de oameni la coaching, mii de ore de lucru cu aceștia, acum 3 ani am început să lucrez și cu companiile, oferindu-le consultanță în afaceri. De ce? Pentru că afacerile sunt făcute tot de oameni. Unii au succes, iar alții nu. Întrebarea este de ce unii reușesc si alții nu? Adevărul este că nu este vorba întotdeauna de noroc, șansă sau alinierea planetelor. Succesul este o stare de spirit, o mentalitate și un fel de a trăi și a răspunde provocărilor din viață și afacere.
Așa că în ultimii ani am lucrat cu oamenii din afaceri și le-am împărtășit din experiența mea și din învățăturile pe care și eu le-am acumulat de la alți profesori, mentori sau din experiența proprie.
Am intrat în industrii diferite, pentru că procesul sau provocarile sunt aceleași peste tot. Lucrez în zone ca: Restaurante, Clinici Medicale și Stomatologie, Hoteluri, Vânzări online de diferite produse și servicii, Industria petrolieră, etc."
