Termeni si conditii
DISPOZITII GENERALE
Regulamentul privind termenii si conditiile de utilizare a site-ului www.alexmarinca.com (denumit in continuare site-ul).
Accesul pe site in vederea navigarii, inscrierii la evenimente (cursuri, seminarii, calatorii etc) sau a plasarii unei comenzi este permis oricarei persoane fizice sau juridice (denumita in continuare Client) care respecta termenii si conditiile. Accesarea si utlilizarea site-ului reprezinta acord implicit de respectarea a termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document cu toate efectele ce decurg din aceasta.
Operatorul acestui site este societatea RLJ Consult Training SRL, cu sediul in Cluj-Napoca, Str. Jorj Voicu 6-8, jud. Cluj, inscrisa la Registrul Comertului cu numarul J12/1834/2022.
Clientul poate utiliza site-ul doar pentru vizionare, comenzi, plati, inscriere la evenimente si pentru recomandarea produselor si serviciilor. Site-ul nu poate fi utilizat pentru a se face plati ilegale, pentru a se transmite materiale cu continut defaimator, obscen, instigator, indecent. Ne rezervam dreptul de a sterge de pe site orice comentariu care contine limbaj nepotrivit, erori gramaticale, cele care pot aduce prejudicii de imagine sau care pot crea o stare de disconfort noua sau vizitatorilor si clientilor site-ului. Avem dreptul de a utiliza in scopuri publicitare, si nu numai, orice comentariu scris de clienti sau vizitatori.
In cazul in care constatam nerespectarea Termenilor si Conditiilor, ne rezervam dreptul de a restrictiona sau bloca accesul oricarei persoane la site, in orice moment, fara o notificare prealabila si fara raspundere.
Ne rezervam dreptul de a modifica in orice moment continutul prezentului document, fara notificarea prealabila a persoanelor care il utilizeaza (denumite in continuare Utilizator). Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment.
DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALA
Continutul site-ului nu poate fi reprodus, distribuit, transmis, expus, utilizat in alte scopuri decat cele legal permise. Extragerea informatiilor si utilizarea in scop comercial care depaseste sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vanzare ori licentiere si fara a avea in prealabil un consimtamant scris al titularilor drepturilor de proprietate constituie o incalcare a termenilor si conditiilor.
Clientul isi da acordul sa nu afecteze si interfereze in vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restrictioneaza utilizarea, copierea unui continut sau elemente care intaresc limitele de utilizare a siteului sau a continutului acestuia.
MOD DE FUNCTIONARE
Crearea unui cont
Clientul care doreste sa se inregistreze pe site va accesa butonul „Contul meu”, urmat de un click pe butonul Creeaza un cont, apoi va parcurge pasii solicitati in vederea inregistrarii.
Pentru finalizarea cu succes a procedurii de inscriere la evenimente sau de achizitie a unui produs sau serviciu, Clientul isi asuma obligatia de a furniza infomatiile care ii sunt solicitate si de a completa campurile in mod adecvat, corect si real, asa cum apar specificate in cuprinsul actului de identitate.
Comandarea unui produs / serviciu
Pentru a comanda un produs/serviciu sau un bilet la eveniment este necesar sa aveti un cont. Dupa autentificare se selecteaza produsul, serviciul sau biletul si se adauga in Cosul de cumparaturi. Daca se doreste achizitionarea mai multor produse / servicii / bilete se repeta operatiunea. Dupa selectarea produselor dorite se urmeaza pasii si se introduc datele solicitate (adresa de livrare, metoda de plata, datele de facturare), apoi se plaseaza comanda prin accesarea butonului Finalizeaza Comanda. Dupa finalizarea comenzii veti primi un email de confirmare a comenzii, in care veti primi informatii despre stoc si durata estimata pana la livrare.
Livrarea produselor
Livrarea produselor se face prin curier rapid, la adresa de livrare trecuta in formularul de comanda. Produsele care se afla in stoc vor fi expediate in maxim 48 de ore de la primirea e-mailului de confirmare a comenzii. De la data confirmarii livrarii comenzii, aceasta ar trebui sa ajunga in maxim 48 de ore la client. Termenul poate fi modificat de imprejurari independente de vointa noastra, fara a depasi insa un termen de maxim 30 de zile de la data preluarii comenzii.
Expedierea comenzii pentru produsele aflate în stoc se va realiza în termen de maxim 48 ore de la confirmarea comenzii, prin email. Comanda ar trebui să ajungă la client în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la data confirmării livrării comenzii. Acest termen poate fi modificat de împrejurări independente de vointa noastră, fara a depasi un termen de 30 de zile calculat de la data preluarii comenzii.
Plata si facturarea
Plata prin transfer bancar se face pe baza facturii proforme primite in urma comenzii de la Client. Plata prin ramburs. Dupa predarea plicului / coletului catre firma de curierat, cumparatorul primeste instiintare pe adresa de mail introdusa in momentul lansarii comenzii, cu numarul de expeditie alocat de sistemul firmei de curierat.
Taxa de transport
Plata transportului este suportata exclusiv de catre client, in urma alegerii personale a acestei modalitati de livrare si de plata. Bunurile comandate se considera livrate prin semnarea de primire a documentului de transport furnizat de catre curier. Proprietatea persoanelor fizice va fi transferata la livrare, dupa efectuarea din platii din partea Clientului la adresa de livrare indicata cu ocazia plasarii Comenzii.
Returul
Prin intermediul site-ului utilizatorii pot achizitiona produse, servicii, cursuri sau bilete la evenimente. Pe cale de consecinta, intreaga raspundere fata de utilizatori in legatura cu produsele, serviciile, cursurile sau biletele respective ne revin. Ne asumam integral raspunderea fata de cumparatori in legatura cu calitatea produselor sau serviciilor, eventualele intarzieri, amanari, anulari sau orice alta problema legata de evenimente. Organizatorul are dreptul sa modifice datele de desfasurare pentru evenimente, noile informatii fiind anuntate prin mijloace de comunicare specifice.
Serviciul comandat poate fi returnat sau schimbat numai cu respectarea conditiilor de mai jos (pct.1, 2 si 3), cu exceptia cazului in care evenimentul respectiv este anulat, caz in care returnarea biletului si rambursarea sumelor achitate va fi efectuata. Sub nicio forma nu se mai iau in considerare cererile de rambursare primite din data evenimentului sau ulterior acestuia.
Returnarea serviciilor poate fi efectuata in termenele si cu respectarea conditiilor de mai jos, prin transmiterea unei solicitari in aces sens catre m.alexandru@yahoo.com;
Pct.1 – daca solicitarea este formulata cu cel putin 30 de zile inainte de data de desfasurare a evenimentului sau in functie de datele contractuale pentru evenimentele in care se incheie contract, Clientul primeste ca urmare a anularii rezervarii, fie 90% din suma platita, fie un voucher pentru suma integrala. Voucherul poate fi utilizat pentru cumpararea de produse, servicii sau alte cursuri prin intermediul site-ului www.restartlife.ro.
Pct.2 – daca solicitarea de returnare este formulata cu cel putin 14 zile inainte de data de desfasurare a evenimentului, Clientul primeste ca urmare a anularii, fie 50% din suma platita, fie un voucher pentru aceeasi suma. Voucherul poate fi utilizat pentru cumpararea de produse, servicii sau alte cursuri prin intermediul site-ului www.restartlife.ro
Pct. 3 – daca solicitarea de returnare este formulata cu cel putin 7 zile inainte de data de desfasurare a unui eveniment/curs, cumparatorul de bilet primeste ca urmare a anularii biletului, fie 50% din suma platita cu titlu de pret al biletului, fie un voucher pentru 50% din suma platita cu titlu de pret. Voucherul poate fi utilizat pentru cumpararea de produse, servicii, sau alte cursuri prin intermediul site-ului www.restartlife.ro
In functie de momentul formularii solicitarii, cumparatorul se va afla intr-una din situatiile mentionate la punctele 1, 2 sau 3 de mai sus, fara a le putea combina sau cumula. De exemplu, daca solicitarea este formulata cu 18 zile inainte de data de desfasurare a evenimentului, opereaza exclusiv situatia de la punctul 2 de mai sus, fara a dobandi cumulativ si drepturile mentionate la situatia de la punctul 3. Biletele nu pot fi returnate sau schimbate decat cu acordul organizatorului evenimentului respectiv in cazul in care solicitarea este formulata cu mai putin de 7 zile inainte de data de desfasurare a evenimentului.
In eventualitatea anularii unui eveniment, va rugam sa trimiteti solicitarea dumneavoastra in acest sens pe m.alexandru@yahoo.com. Mai departe RLJ Consult Training SRL, in functie de momentul la care este formulata solicitarea, va rambursa suma integrala in termen de maxim 15 zile lucratoare doar prin transfer bancar.
GARANTII
Pentru produsele fizice: oferim o garantie de 100 %, insemnand ca, in ipoteza in care, intr-un termen de 30 de zile de la livrarea produselor, clientul nu este satisfacut de produsele comandate, indiferent de motiv, isi primeste banii inapoi fara obligatia de a returna produsul.
Pentru programe, oferim o garantie de 100%, insemnand ca, in ipoteza in care, intr-un termen de 30 de zile de la asigurarea accesului in program, clientul nu este satisfacut de program, isi primeste banii inapoi, urmand a i se sterge contul de acces la platforma.
RECLAMATII
Orice nemultumire legata de accesarea, inregistrarea pe site, efectuarea unei comenzi, orice aspect legat de comanda efectuata, de inscriere la evenimente si alte asemenea ne va fi comunicata direct la adresa m.alexandru@yahoo.com Orice sesizare va fi inregistrata si va primi un raspuns in scris, pe adresa de mail mentionata in momentul in care s-a facut sesizarea, in maxim 48 de ore. Clientul declara ca este de acord sa nu faca publice aceste nemultumiri (pe retelele de socializare, media sau in orice alta modalitate) sub rezerva suportarii daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus proprietarului site-ului prin acest actiuni.
RASPUNDEREA CONTRACTUALA – FRAUDA
Prin accesarea site-ului, crearea Contului, utilizarea site-ului, plasarea comenzilor, etc. Clientul accepta in mod expres si neechivoc Termenii si conditiile site-ului in ultima sa versiune comunicata in cadrul site-ului. Ulterior crearii Contului, utilizarea continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si conditiilor site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor site-ului. Clientul este responsabil pentru verificarea versiunii finale a Termenilor si Conditiilor ori de cate ori utilizeaza site-ul. In scopul accesarii si utilizarii anumitor sectiuni ale site-ului este necesara crearea contului personal. Prin prezenta declarati ca va asumati integral responsabilitatea pentru toate si oricare dintre activitatile realizate prin intermediul contului pe care il deschideti pe site si, in consecinta, va sfatuim sa asigurati securitatea parolei contului sau a altor date de acces. In cazul in care securitatea contului pe care il detineti este compromisa, trebuie sa anuntati imediat administratorul site-ului la adresa de mail m.alexandru@yahoo.com.
RLJ Consult Training SRL nu este responsabila pentru daunele care va sunt cauzate sau care sunt cauzate tertilor de orice fel, prin utilizarea neautorizata a contului.
FORTA MAJORA
Nici una dintre partile contractante nu raspunde de neexecutarea la termen sau / si de executarea in mod necorespunzator – total sau partial – a oricarei obligatii care ii revine in baza prezentului contract, daca neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiei respective a fost cauzata de forta majora, asa cum este definita de lege, din motive independente de parti. Partea care invoca forta majora este obligata sa notifice celeilalte parti, in termen de 5(cinci) zile, producerea evenimentului si sa ia toate masurile posibile in vederea limitarii consecintelor lui.
DISPOZITII FINALE
Acest site este detinut de catre RLJ Consult Training SRL, care va ofera dreptul de a accesa si utiliza site-ul sub rezerva acceptarii de catre dumneavoastra a acestor Termeni si conditii. Accesand si utilizand site-ul va oferiti automat si neechivoc acordul pentru respectarea Termenilor si conditiilor de pe site. RLJ Consult Training SRL are dreptul de a modifica Termenii si conditiile oricand, fara o notificare prealabila, postand varianta actualizata pe site, iar Clientul are obligatia de a citi Termenii si conditiile ori de cate ori accesează site-ul. Clientul are obligatia de a respecta intocmai Termenii si conditiile de pe site si nu poate pretinde si nu se poate apara cu necunoasterea Termenilor si conditiilor de pe site, valabili la data accesarii, utilizarii si/sau plasarii unei comenzi pe site ori in cazul inscrierii la un eveniment.
Promotiile oferite de catre RLJ Consult Training SRL care sunt anuntate pe site isi incep valabilitatea in momentul activarii acestora pe site si isi inceteaza valabilitatea din momentul inactivarii acestora pe site. Promotiile nu se cumuleaza intre ele sau cu alte reduceri si sunt valabile numai in limita stocului, daca pe site nu se specifica altfel. Disponibilitatea unui produs in stoc, fie ca face parte dintr-o promotie sau nu, este anuntata prin email dupa plasarea comenzii de către Client.
Prezentii Termeni și conditii se completeaza cu aspecte/prevederi speciale cuprinse la descrierea produselor/evenimentelor disponibile pe site. In cazul in care intervin contradictii intre prezentii Termeni si conditii si prevederile speciale mai sus amintite, au prioritate de aplicare prevederile speciale.