Customer
Service

Call
Center

CURS PRACTIC

CONSULTANȚĂ ÎN DEZVOLTAREA AFACERII

următorul nivel în management

Suntem specializați în consultanță de afaceri, cu experiență în a ajuta companiile să-și optimizeze performanța pentru a-și atinge obiectivele lor de afaceri. Am lucrat cu o varietate de companii din diferite industrii și am obținut rezultate remarcabile în: dezvoltarea echipei (personal și profesional) prin coaching, mentorat, workshop-uri și teambuilding-uri, crearea unui climat propice performanței, dezvoltarea unei culturi organizaționale sănătoase, cresterea veniturilor, reducerea costurilor și îmbunătățirea satisfacției clienților și a angajaților.

Procesul urmat într-o companie
Etapa 1. Evaluăm compania din toate punctele de vedere printr-un audit amănunțit (comunicare, vânzări, marketing, management, customer service, resurse umane și cultură organizațională)
Etapa 2. Dezvoltăm un plan de acțiune și îl prezentăm conducerii companiei
Etapa 3. După ce compania aprobă acest plan, începem implementarea.


Suntem convinși că putem obține rezultate foarte bune pentru compania dumneavoastră și suntem entuziasmați să discutăm despre cum am putea lucra împreună pentru a vă atinge obiectivele. Putem oferi servicii de analiză și evaluare a afacerii, consultanță în management și strategie și dezvoltarea de soluții personalizate pentru problemele afacerii dumneavoastră. Avem de asemenea convingerea că împreună vom putea identifica problemele specifice și vom dezvolta soluții personalizate care să se potrivească cu obiectivele și resursele dumneavoastră.
Departamente auditate
Management

Eficientizarea organigramei și optimizarea proceselor interne pentru reducerea costurilor prin analizarea fluxului de lucru și identificarea zonei de ineficiență. Implementarea un sistem de management al performanței și instruirea echipei în utilizarea acestuia, ceea ce duce la o creștere a productivității.

Marketing

Evaluarea performanțelor online și offline și dezvoltarea unei strategii de marketing digital mai eficientă. Analiza datelor de piață și identificarea grupurile țintă specifice, optimizarea website-ul și implementarea de campanii publicitare eficiente, ceea ce duce la o creștere a vânzărilor. Dacă serviciile de Marketing sunt externalizate, se va face o evaluare a companiei partenere pentru îmbunătățirea și eficientizarea serviciilor.

Resurse umane

Îmbunătățirea culturii organizaționale și retenția angajaților. Se fac evaluări amanunțite ale angajaților privind satisfacția acestora și identificarea problemele specifice. În funcție de rezultate, se vor implementa programe de dezvoltare a carierei și de instruire de lideri în managementul echipei, ceea ce poate duce la o reducere a rotației angajaților. Vor fi făcute ședințe de coaching cu Top Managementul, dar și cu angajații ce necesită o astfel de consiliere. Evaluari psihologice ale tuturor angajaților se vor face din 6 în 6 luni. Se va evalua starea generală a echipei si se vor recomanda soluții pentru o mai mare coeziune (Ex.: Teambulding-uri, workshop-uri sau cursuri).

Vânzări

Dezvoltarea unei echipe de vânzări mai eficientă. Analiza datelor privind vânzările și identificarea problemele specifice pentru a instrui echipa în tehnici de vânzare avansate și implementarea unui sistem de monitorizare a performanței.

Customer service

Îmbunătășirea serviciile pentru clienți. Analiza datelor privind satisfacția clienților și identificarea problemelor specifice, pentru implementarea unor programe de instruire a echipei de customer service și dezvoltarea un sistem de monitorizare a performanței.

Workshop-uri oferite

Leadership - Învață să te conduci pe tine, ca apoi să conduci o echipă
Markering - Cum să atragi mai mulți clienți cu bani puțini
Vânzări - Tehnici de vânzări avansate
Public Speaking - Cum să faci o prezentare fabuloasă
Comunicare - Comunicarea eficientă cu oricine
Customer service și Call center - Drumul de la prospecți la clienți fideli
Dezvoltare personală - Cum îți depășești limitele și atragi abundența în viața ta
Time management - Cum să ai timp pentru orice, chiar și pentru viața ta personală

*Fiecare workshop este unul practic, în persoană sau online. Durată - 8-12 ore (pe parcursul a 1-3 zile, în funcție de programul agreat de ambele părți)

Cine este Alex MArinca?

"Lucrez de aproape 14 ani cu oamenii, iar pe parcursul acestei perioade, am descoperit că cel mai mare secret ca să îți atingi obiectivele, să ai o afacere profitabilă sau să ai viața pe care ți-o dorești, este să fii brutal de onest cu tine și să recunoști unde te afli cu adevărat în fiecare zonă din viața ta (profesional, în relații și în relația cu tine însuți). După ce accepți unde ești, abia atunci poți decide unde vrei să ajungi, ca apoi să îți faci un plan de acțiune și, ingredientul minune ca să ai succes, să ACȚIONEZI PRACTIC ȘI SĂ FACI CE ȘTII CĂ AI DE FĂCUT.

După mii de oameni la coaching, mii de ore de lucru cu aceștia, acum 3 ani am început să lucrez și cu companiile, oferindu-le consultanță în afaceri. De ce? Pentru că afacerile sunt făcute tot de oameni. Unii au succes, iar alții nu. Întrebarea este de ce unii reușesc si alții nu? Adevărul este că nu este vorba întotdeauna de noroc, șansă sau alinierea planetelor. Succesul este o stare de spirit, o mentalitate și un fel de a trăi și a răspunde provocărilor din viață și afacere.

Așa că în ultimii ani am lucrat cu oamenii din afaceri și le-am împărtășit din experiența mea și din învățăturile pe care și eu le-am acumulat de la alți profesori, mentori sau din experiența proprie.

Am intrat în industrii diferite, pentru că procesul sau provocarile sunt aceleași peste tot. Lucrez în zone ca: Restaurante, Clinici Medicale și Stomatologie, Hoteluri, Vânzări online de diferite produse și servicii, Industria petrolieră, etc."

Alex
Contact

Pentru mai multe detalii și colaborări, te invităm să ne contactezi la numărul de telefon: +40766448944 (Alex)
sau pe email m.alexandru@yahoo.com